Poti pastra date specifice (nume, telefon, e-mail, etc) sau observatii utile pentru personalul de la receptie.
Tu decizi daca vor fi trimise notificari prin e-mail.
Inlatura complexitatea utilizarii unui sistem POS separat de sistemul de gestiune. Ai acum toate tranzactiile in acelasi sistem.
Lucreaza inteligent cu profilul clientilor, minimizeaza timpul pe care abonatii il petrec la receptie.
Ai accesibile toate informatiile in acelasi loc.
Adauga abonamente noi, din lista predefinita, stabileste perioada de valabilitate si aplica un discount, unde este cazul.
Poti selecta rapid orice perioada de valabilitate doresti: o zi, o saptamana, o luna, 2 luni, 3 luni, 4 luni, sau un interval personalizat.
Pentru ca istoricul abonatului este important, poti vedea toate detaliile abonamentelor pe care le-a cumparat in trecut, dar si abonamentele active.
De cele mai multe ori, abonatii cumpara de la receptie, fiind deja in sala, si amana plata la finalul sedintei. Se intampla sa uite sa plateasca.
Acum adaugi o comanda si o asociezi fiecarui abonat. Comenzile neachitate sunt vizibile si in fereastra abonatului dar si in sectiunea DashBoard.
Toate comenzile achitate de un abonat sunt vizibile in istoricul comenzilor.
Informatiile despre abonat sunt importante pentru tine. Poti sa construiesti promotii in functie de varsta, sex sau abonamentele pe care le cumpara.
Ai oricand posibilitatea sa adaugi, sa modifici sau sa stergi informatii precum: fotografie, nume, email, telefon, sex, data nasterii, sau alte observatii.
Abonatul va primi sau nu notificari prin email, este optiunea ta si poate fi stabilita oricand. Atentie! datele trebuie sa fie valide.
Poti identifica frecventa abonatului (identifica clientii fideli).
In cazul in care, din motive de securitate, vrei sa verifici daca abonatul a fost in sala intr-un interval orar, ai aceste informatii in istoricul intrarilor.
Daca o sa cunosti tendinta de cumparare si gradul de utilizare al serviciilor, poti lua decizia de a acorda discount sau de a oferta alte servicii conexe.